Regulamin
Drogi Kliencie,
Wszystkie formalne kwestie dotyczące sprawnego funkcjonowania online sklepu Otake Records znajdują się poniżej. Pamiętaj proszę, że naszym celem jest dostarczenie solidnie zapakowanych, nowych produktów w możliwie najszybszym czasie. Produkty na które patrzysz w sklepie są zawsze dostępne.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OTAKE RECORDS
- 1
Definicje
Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną która ukończyła co najmniej 13. rok życia i która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu, przy czym w przypadku nie ukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego.
Podmiot prowadzący sklep płytowy: MULTIFORM RECORDS Piotr Bejnar, 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 10/ 4. Prowadzący działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP: 7392940982, zwany także zamiennie “Sprzedającym”
- Produkt – Towary prezentowane w sklepie, płyty winylowe.
- Przedmiot transakcji – – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była zawsze dostępne na stronie internetowej sklepu.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.otakerecords.pl . Regulamin jest Regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.otakerecords.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać w szczególności Zamówienia.
- Strona – Podmiot prowadzący Sklep Internetowy oraz Klient.
- Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem www.otakerecords.pl
- Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego(ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r., Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu
- Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem w związku z charakterem sprzedawanych produktów.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem „Sklepu”, określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towaru.
- 2
Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.otakerecords.pl
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego jest spełnienie przez system teleinformatyczny, z którego Klient korzysta następujących minimalnych wymagań technicznych:
- a) przeglądarki internetowe: Internet Explorer, Chrom, Mozilla Firefox, Safari
- b) minimalna rozdzielczość ekranu 1280 pixeli.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie Otake Records są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- 3
Składanie zamówień
- Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową www.otakerecords.pl
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Jeśli zamówienia nie będą mogły być składane w danym okresie, Sprzedający ma obowiązek poinformować o tym Klientów na głównej stronie sklepu.
- Zakładanie konta w celu złożenia zamówienia nie jest wymagane.
- W celu poprawnego złożenia zamówienia Klient ma obowiązek podania danych tele‐adresowych, w tym adres dostarczenia przesyłki, imię i nazwisko odbiorcy, adres e‐mail oraz numer telefonu kontaktowego.
- W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia oraz działań marketingowych prowadzonych przez sklep Otake Records.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze Sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności „za pobraniem”.
- 4
Wysyłka towarów
- Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
- Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Inpost lub Poczty Polskiej. Jest możliwość odbioru towaru na terenie Warszawy przy indywidualnym ustaleniu.
- Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1–2 dni robocze).
- Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Kupujący może zapoznać się z cennikiem w każdej chwili klikając w “dostawa i płatność”.
- 5
Ceny i metody płatności
- Wszystkie ceny Towarów podane na stronie sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
- Jako zarejestrowana jednoosobowa działalność gospodarcza sklep Otake Records nie ma obowiązku wystawiania fiskalnych potwierdzeń zamówienia. Może to uczynić po wcześniejszym zgłoszeniu przez Klienta wystawiając elektroniczną fakturę VATzgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- Płatność za zamówiony Towar może zrealizować:
- a) przelewem na konto bankowe sklepu (nr konta: 48109025900000000127749976)
- b) poprzez system płatności PayU (szybki przelew) oraz kartami płatniczymi:
Visa: kredytowe z odroczoną płatnością, debetowe, biznesowe
MasterCard: kredytowe, debetowe, biznesowe, Maestro
- c) za pobraniem (przy odbiorze towaru)
- Koszty dostawy zostaną wskazane w trakcie składania Zamówienia.
- Termin realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych, liczony od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.
- Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (w szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę). W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- 6
Odstąpienie od zamówienia/umowy
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, który złożył zamówienie na odległość, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zamówienia zawartego na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w formie mailowej w terminie 10 dni.
- Termin 10 dni jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
- Zgodnie z ustawą, prawo do odstąpienia od zamówienia przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.
- W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od zamówienia, umowa/zamówienie uważane jest za niezawartą. To, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwracany w tym trybie Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: Partyzantów 10/4; 10-521.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzenia w trakcie transportu. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
- Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient.
- W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania Towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od zamówienia sklep dokona sprawdzenia produktu. Po sprawdzeniu towaru, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane przez Klienta konto w ciągu 7 dni roboczych.
- 7
Procedura reklamacji towaru
- Otake Records jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez konsumenta w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje naruszające prawa Klienta gwarantowane ustawą lub niniejszym Regulaminem należy kierować na adres e‐mail: info@otakerecords.pl Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni, a jeśli to nie byłoby możliwe, w tym samym terminie Klient zostanie poinformowany, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- 8
Reklamacja w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Otake Records podejmuje wszelkie starania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu w zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klienta.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowanie Sklepu, Klient powinien zgłosić pisemnie na adres e‐mail: info@otakerecords.pl
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Otake Records zobowiązuje się rozpatrzyć każdą reklamację w terminie 14 dni, a jeśli to nie byłoby możliwe, w tym samym terminie Klient zostanie poinformowany, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- 9
Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu Otake Records w związku z zakupami jest Usługodawca/Sprzedający.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji zamówień, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci maja prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- 10
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43 poz. 296 ze. zm.).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
- Data opublikowania Regulaminu 06.07.2021